I min hörna!

Har inte orkat skriva ngt på några dagar, efterssom vi inte kan använda vårat trådlösa just nu så står datorn i hörnet på golvet i vardagsrummet och har inte orkat sitta där..
Men passar på nu när ja ändå sitter här med Liam som ligger i sitt gym =)
Så nu har Liam kommit på en ny sak att göra, man får tag i grejerna i gymmet och försöker stoppa de i munnen.
De går så fort allt så snart kryper han väl runt här och stoppar allt han ser i munnen, njuta av varje ögonblick nu tror ja =)

Ida ska ja ner till salongen igen, och fixa lite till på håret.
Sen till kungälv och köpa saker till tårtorna vi ska ha på dopet, usch vad mkt de blir att baka på freda, tur att ja ha vänner som hjälper mig hehe..
Och sen ska ja försöka hinna upp till min chef också, måste lämna in papper på föräldraledigt..

Nä nu får de bli lite bilder.. =)










Och sist, söta lilla Leah och Liam =)






Kommentarer
Postat av: Sarah

Mysiga bilder =)

2010-03-22 @ 11:48:28
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: -Malin

Naaaaw, du får utnyttja mig till max denna veckan :)

2010-03-22 @ 14:18:31
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0