It feels good!

Varit och lämnat Josse på landvetter nu på morgonen, usch vad jobbigt det var.
Kommer sakna lilla Josse ju, kommer bli så tomt. Men tiden kommer gå jäätte fort..

Men nu är Malin här gud va roligt, så jag har saknat henne, och Jenny är här också.
Så nu är alla hemma, det är ju så här det ska vara ju =)
Fått mitt schema idag också, känns faktiskt jätte bra med tiderna.
Så det ska faktiskt bli roligt att börja jobba, vara "behövd" igen.
Tänk var mkt mer man kommer uppskatta att vara ledig, nu tar man det ju så förgivet att vara hemma.
Men en vecka kvar nu att vara hemma och njuta, nästa onsdag börjar jag och jobbar tre dagar den veckan..
Nä nu ska jag röja upp lite här hemma innan vi får besök av de bästa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0