Min dag i korthet!

Nu är jag trött efter en heldag borta, började med att åka och rida Leeloo som är hemma igen efter en månad borta..
Sen hem till mamma och äta lite lunch och sen tillbaks för att rida Titti =)
Så mina två favoriter red jag idag..
Sen lev vi bjudna på middag hos min mamma och pappa, skulle sett idol där också men blev inte så efterssom min syster är jätte dålig så de fick åka in till sjukhuset ännu en gång.. =(
Men får väl hoppas att de kan komma å vad det är denna gången, för hon ser då inte frisk ut och har varit dålig i ca 4 veckor...
Och lite om Liam får jag väl berätta om ;)
Idag så har han promenerat runt här hemma med sin gåvagn, min stora duktiga kille =)
Fick overallen till honom idag också som jag beställde igår (snabbt, javisst) och gud va bra den blev, jätte nöjd =)
Imorgon blir det lugnt under dagen, bara vara hemma och njuta lite ;) Och ingen ridning förän nästa vecka tänkte jag efterssom ja ridit nästan hela denna =)
Men Josses födelse/avskedsfest imorgon ska vi gå på, hela familjen =)
Så arg kan jag bli när man säger till mig...
Det är inte roligt att bli instängd i vardagsrummet...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gahh, så söööt. Måste ses nån dag!

2010-10-23 @ 09:29:48
URL: http://minbebis.com/blogg/ungmamma88
Postat av: Ida och William

söt han är! :D

2010-10-23 @ 12:43:13
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha så söt han äääääär! :D Hoppas verkligen de hittar vad som är fel på din syster och att hon mår lite bättre nu

2010-10-24 @ 10:41:30
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0