Ännu ingen dator så får bli ett mms.. Igår...

img_0102 (MMS)

Ännu ingen dator så får bli ett mms.. Igår fick ja tatuerat mig som ni ser på bilden. Och oj vad nervös jag var. Trodde det skulle göra så ont va och att jag skulle skrika och gråta hahaha. De kändes knappt var jätte skönt att göra på ryggen kändes som om ngn satt och kila mig där. :)  Min dag ida har varit sådär, vakna jätte bakis, frukost med Josse och Jocke, Jenny och Alvin kom på besök (och Gud va söt han är va, en av de allra sötaste), röstat, varit i stallet ridit två hästar, hem laga mat. Så nu helt utslagen så lite tv och sen sova...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmmm jag gillar ej tatueringar men allt klär en skönhet

mamma

2010-09-19 @ 21:12:23
Postat av: Martina

Hehe ja kan tro att du va bakis och josse med för den delen så mkt som ni drack ;P

2010-09-21 @ 19:45:18
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0