Min dag =)

Vilken bra dag ja har haft idag va =)
Började dagen med att Angelica kom och hälsade på oss, längesen ja träffa henne nu så de var verkligen behövligt ;)
Sen kom Malin och Sarah med lilla Ella och Thea förbi med pizza och cola.
Så några timmar med de fick vi spenderat också =)

Jocke fick sluta tidigt idag istället för sent, för att kunna köra upp mig till Thoresgården där jag skulle provrida.
Så där har jag tillbringat min eftermiddag med hästar.. Mys
Så jag ska börja hjälpa henne med hennes försäljningshästar några gånger i veckan, ska bli så himla roligt..
Har saknat ridningen så mkt, trodde först att jag skulle kunna vara utan det men icke de ;)
Så de känns så himla underbart att få börja rida igen, och där uppe så känner jag att jag verkligen kommer att trivas =)

Nä nu ska jag göra ordning lite mat innan IDOL börjar =)

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella ♥

Aha, va kul för dig :)

Ville du inte berätta de förut??



Kul att ses, pussss, ska försöka å inte ringa dig nu, hehe!

2010-09-14 @ 20:15:03
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0