Usch igår eftermiddag  kände ja mig inte j...

img_0078 (MMS)

Usch igår eftermiddag  kände ja mig inte jätte pigg, frös och kände mig allmänt dålig. Men släppte framåt kvällen så var nog bara för att ja va ute och red i skurarna och blev lite blöt ;)  Ida ska ja träffa Josse och göra ngt roligt :) och imon ska jag till stallet igen. Är så skönt att få kommit Igång med ridningen igen, och det känns verkligen i kroppen. Men samtidigt som det är jätte roligt så saknar jag bara Irma ännu mera när ja rider andra hästar och jämför de med henne, för hon va verklign en för sig och de finns nog ingen så go häst som henne. Men de e sån känsla att sitta på ett sådant stort och kraftfullt djur som en häst så de går inte att förklara.. Nopp nu ska Liam få lite frukost här...


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vilken söt bild :)

2010-09-25 @ 12:21:42
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0