Inte igår inte!

Ja de va ju inte igår jag skrev något, men varit lite mycket runt omkring med allt, men det är så jag tycker om att leva så ska inte klaga ;)
Fast Liams alla j*vla sjukdomar m.m hade vi ju kunnat skippa så hade allt varit näst intil perfekt (nöjd är man väl aldrig riktigt)
Liam har det nog hänt mycket med sen sist, han är fortfarande överallt och ingenstans, högt och lågt.
Men han har börjat "prata" som bara den och försöker få fram "orden".
Men däremot så har han fått ett sjuhelsike humör, får han inte som han vill så hör man det, även grannarna.
Och så "slänger" han sig på golvet och låtsas ramla för att man ska tycka synd om honom ;)
Men trots det så är det min fina prins som betyder mest av allt <3
Och om något helt annat så fick Liam testa att "Åka" cykel igår, bak i en sån där stol, och oj vad kul han tyckte det var, och ledsen blev han när vi hade cyklat klart. Så en cykel måste vi nu införskaffa oss så vi kan cykla med Liam =)
Men jag får nog träna lite innan jag ger mig ut på någon längre cykeltur, det där med att "det är som att cykla" utrycket det undrar jag var det kommer ifrån.
Visst kunde jag ta mig framåt men att bromsa in lite fint var inte helt enkelt.
Och att svänga en skarp sväng i farten det ska vi inte prata om, så får nog träna en del innan jag vågar mig ut bland folk ;)
Nopp nu får jag återgå till arbetet, bara 22h kvar nu utav mina 25 ;)

Prinsen fixar lite på pappas jobb!


Ni får ursäkta att det blev sån samanhängande text på inlägget, har försökt flera gånger att spara med mellanrum men funkar inte, så har go lust nu att radera hela j*vla blogg f**n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0