Let's see it from the other side!

Hade en massa planer för vad jag skulle hinna med idag medans Lilleman är på dagis, men kan ju inte säga att jag fått gjort allt för mycket..
Men får väl ge de ett nytt försök någon annan dag ;)

Snart dags för att hämta den lille "skiten" och sen handla lite, de ekar i våra skåp just nu.
Men de e ju så tråkigt att handla mat, finns så mycket annat roligt man kan köpa ju..

Sen ska Prinsen få vara hos sin mormor och morfar ett tag medans Jocke hämtar hem Sabina och lilla bönan =)
Tänkte försökt få fixat de sista som vi skulle få gjort hemme hos henne medans hon hämtas..

Och ni som inte förstod varför Liam är på dagis och jag hemma så är det för att jag är "pappaledig" för Sabinas lilla sessa.

Nä dags att göra klart det sista innan ja ska hämta Liam...

Kärtbarn har många namn, 4 olika namn fick Liam i denna lilla texten. Inte illa alls han måste vara ett extra kärt barn vårat lilla charmtroll <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0